Зі слів керівника дизайну Skoda - Олівера Стефані, дизайнерські зміни для підтяжки обличчя мають надати Kodiaq більш серйозний вигляд, причому найбільші зміни відбудуться в передній частині автомобіля. Нова вертикальна радіаторна решітка та плоский капот роблять кузов кросовера цікавішим та фактурним, а сучасна матрична світлодіодна оптика придає розкоші та солідності. Новачок привертає до себе увагу завдяки високій технологічності як зовні так і у середині.
В салоні Kodiaq після рестайлінгу з’явилось нове рульове колесо та декоративні вставки з більш якісних матеріалів. Модернізація інтер’єру на цьому не закінчилась і виробник значно підвищив рівень оздоблення, застосувавши контрастну стрічку та встановивши внутрішнє амбієнтне освітлення. Відтепер Kodiaq доступний як з підігрівом, так і з вентильованими передніми сидіннями з функцією масажу - вони є стандартними для комплектації L&K. За додаткову плату пропонується система об'ємного звучання від компанії Canton. Інформаційно-розважальна система з сенсорним екраном на 9,2-дюйма може працювати в парі з 10,25-дюймовим екраном панелі приладів.
Під капотом базового кросовера приховується 4-циліндровий бензиновий турбодвигун об’ємом 1,5 літра потужністю 150 к.с. В якості наступного рівня можна обрати 2-літрову модифікацію на 190 к.с. та повний привід. Дизельних двигунів теж два – це 2-літрові мотори на 150 та 200 к.с. Обидва двигуна агрегатуються з 7-ступеневим автоматом DSG. У зарядженій модифікації мотор розвиває 240 к.с., що дозволяє кросоверу виїжджати з 7 секунд при розгоні з 0 до 100 км/год. Ресталінговий Skoda Kodiaq виходить на європейський ринок у комплектаціях S, SE, SportLine, а також розкішно орієнтованій версії L&K. Ціни на оновлений кросовер стартують з позначки у 30 тисяч євро…